Futures and Options.gr News Title: Ζωντανά όλες οι τιμές των εμπορευμάτων στο futures and options.gr - Live oil prices at futures and options.gr - χρηματοοικονομικά παράγωγα, μετοχές, δείκτες, εμπορεύματα, ισοτιμίες, οικονομικά νέα από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο S&P Index from 1825 - 2007 incl. YTD 2008, EXTREME 2008 - Lehman Brothers Bankruptcy Filing - - ISTOS GLOBAL LLC TO LAUNCH NEW FINANCIAL INTERNET SITE - CNBC TV18 Live Financial TV

Your Login Details

Forget Your Password?
F ζην

 

HTML clipboard

Wine of the month ερυθρό oinos


ΑRETI ερυθρό 2008 Κτήμα Βιβλία Χώρα
Περιοχή: Κοκκινοχώρι Καβάλας
Ποικιλία:Αγιωργίτικο 100%


Ένας τοπικός οίνος Παγγαίου, φτιαγμένος από την πασίγνωστη ποικιλία της Νεμέας Αγιωργίτικο με ένα διαφορετικό ύφος. Η Αρετή ερυθρό είναι μία από τις δύο ετικέτες του κτήματος με το ίδιο όνομα, που φέρουν το όνομα της δεκατριάχρονης κόρης του οινοποιού Βασίλη Τσακτσαρλή που είναι και ένας από τους συνιδιοκτήτες του κτήματος Βιβλία Χώρα. Ο κύριος όγκος των δύο ετικετών διατίθεται στις αγορές του εξωτερικού και μέχρι και το μήνα Ιούνιο, ήταν μία από τις τέσσερις επιλογές του Κωνσταντίνου Λαζαράκη M.W. που προσφέρονταν στους επιβάτες της AEGEAN, σε μία προσπάθεια γνωριμίας των κορυφαίων Ελλήνων παραγωγών και των ποικιλιών των σημαντικότερων οινοπαραγωγών περιοχών της χώρας μας.
Η Αρετή ερυθρό 2008, παλαίωσε για 12 μήνες σε καινούρια δρύινα βαρέλια, έχει χρώμα βαθύ ρουμπινί, μύτη έντονη, με αρώματα κόκκινων φρούτων, κερασιού, κέδρου και νότες μπαχαρικών. Παλέτα ισορροπημένη, μαλακές τανίνες, μέτριο+ σώμα, αλκοόλ 14% και μακριά φρουτώδης επίγευση. Καλύτερο μέχρι το 2018.
Τιμή:14,80€
Βαθμολογία:17,5+

 

krasiagr.blogspot.com

 

 

Το futuresandoptions.gr στηρίζει την αγωνιστική ιστιοπλοΐα

fin1


fin2

HTML clipboard

HTML clipboard

 

 

 

Kαινούριες έρευνες για τις ευεργετικές ιδιότητες του κόκκινου κρασιού. oinos


Σίγουρα θα έχετε ακούσει ότι το κόκκινο κρασί κάνει καλό στην καρδιά. Δύο νέες έρευνες καταλήγουν σε δύο διαφορετικές προσεγγίσεις ως προς τον τρόπο με τον οποίο το Cabernet sauvignon, το merlot, και άλλες ποικιλίες κόκκινου κρασιού επιδρούν στην υγεία της καρδιάς

.Στην πρώτη από τις δύο μελέτες, που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού American Journal of Clinical Nutrition, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Ulm, στη Γερμανία, διερεύνησαν τη βιολογική συμπεριφορά της ρεσβερατρόλης.

Η ρεσβερατρόλη βρίσκεται στην φλούδα των κόκκινων σταφυλιών και έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί έναν δραστικό βιολογικό παράγοντα που μπορεί να προσφέρει προστασία από τα καρδιαγγειακά νοσήματα, τον καρκίνο, το διαβήτη τύπου 2 και τις νευροεκφυλιστικές παθήσεις, όπως η νόσος Αλτσχάιμερ.


Οι ερευνητές υπέθεσαν ότι η ρεσβερατρόλη μπορεί να μειώσει την παχυσαρκία με την αποτροπή της πλήρους ωρίμανσης των ανώριμων κυττάρων λίπους και επίσης να βοηθήσει στην ενεργοποίηση της σιρτουίνης 1 (Sirt 1), μιας πρωτεΐνης που προστατεύει την καρδιά από τη φλεγμονή.


Εργαστηριακές δοκιμές που έγιναν in vitro στα ανθρώπινα κύτταρα έδειξαν ότι η ρεσβερατρόλη επηρέασε τη μορφή και τη λειτουργία των κυττάρων λίπους. Η ρεσβερατρόλη μπλόκαρε τα ανώριμα κύτταρα λίπους από την ανάπτυξη και τη διαφοροποίηση, κάτι που με τη σειρά του επηρέασε την ικανότητα των λιποκυττάρων να λειτουργήσουν.


Αρκετές μελέτες έχουν χρησιμοποιήσει ζώα για να εξετάσουν τις επιπτώσεις της ρεσβερατρόλης αλλά το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πρώτα πειράματα, που χρησιμοποιούν ανθρώπινα κύτταρα λίπους.


Διαπιστώθηκε επίσης ότι η ρεσβερατρόλη τόνωσε την πρόσληψη γλυκόζης στα ανθρώπινα λιπώδη κύτταρα και μπλόκαρε τη μετατροπή της σε λίπος. Επιπλέον η ρεσβερατρόλη είχε θετικές επιδράσεις στη σιρτουίνη 1.


Τα συμπεράσματα έδειξαν ότι η ρεσβερατρόλη μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη της παχυσαρκίας και άλλων μεταβολικών συμπτωμάτων, που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων.


Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας περίπου 1,6 δισεκατομμύρια άτομα ηλικίας 15 ετών και άνω είναι υπέρβαροι – που σημαίνει ότι έχουν δείκτη μάζας σώματος (BMI) 25 ή υψηλότερο – και τουλάχιστον 400 εκατομμύρια άνθρωποι είναι παχύσαρκοι –δηλαδή έχουν ΔΜΣ 30 ή υψηλότερο. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα υπάρχουν 2,3 δισεκατομμύρια υπέρβαροι ενήλικες και πάνω από 700 εκατομμύρια παχύσαρκοι ενήλικες.


Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η ρεσβερατρόλη μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Η μείωση των ποσοστών παχυσαρκίας μπορεί επίσης να συμβάλει στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς.


«Τα ευρήματά μας ανοίγουν μια νέα προοπτική για το ρόλο που θα μπορούσε να παίξει η ρεσβερατρόλη στην πρόληψη ή τη θεραπεία της παχυσαρκίας και των μεταβολικών παθήσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά η ερευνητική ομάδα.

Δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα για γερή καρδιά


Στη δεύτερη μελέτη ερευνητές από το Ισραηλινό Institute of Technology στη Χάιφα διαπίστωσαν ότι το κόκκινο κρασί βελτίωσε την υγεία των κυττάρων σε αιμοφόρα αγγεία. Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 15 υγιείς ενήλικες με μέσο όρο ηλικίας 29 ετών, οι οποίοι συμφώνησαν να καταναλώνουν δύο ποτήρια κόκκινο κρασί καθημερινά για 3 συνεχόμενες εβδομάδες.


Οι συμμετέχοντες έδωσαν δείγματα αίματος στην αρχή και στο τέλος καθεμιάς από τις τρεις εβδομάδες, έτσι ώστε να μπορεί να αξιολογηθεί η λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι «η καθημερινή κατανάλωση κόκκινου κρασιού για 21 συνεχόμενες ημέρες ενισχύει σημαντικά την αγγειακή ενδοθηλιακή λειτουργία», που σημαίνει ότι βελτιώνει την υγεία των αιμοφόρων αγγείων, η οποία βελτιώνει τη ροή του αίματος και την υγεία της καρδιάς.


«Η συχνότητα των καρδιαγγειακών νοσημάτων πέφτει σε πληθυσμούς που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρασιού», επεσήμανε η ερευνητική ομάδα. «Η μέτρια κατανάλωση κόκκινου κρασιού κάνει καλό στην καρδιά αν και οι μηχανισμοί που αποτελούν τη βάση αυτής της προστασίας παραμένουν ασαφείς.»

 

oinos

 

 

 

 

Το Drambuie έκλεισε έναν αιώνα ζωής!
Νέα εμφάνιση αλλά και επετειακό πάρτυ


100 χρόνια πέρασαν από την πρώτη εμφιάλωση του Drambuie το 1909 στο Εδιμβούργο, και το γνωστό ποτό αλλάζει την εικόνα του!

Το μπουκάλι που παρέμεινε ίδιο από τη γέννηση του Drambuie, αλλάζει για να προσαρμοστεί στα νέα μοντέρνα δεδομένα, αλλά η γεύση φυσικά παραμένει η ίδια. Η νέα συσκευασία είναι διάφανη, πιο ψηλή και πιο λεπτή από την προηγούμενη, αναδεικνύονταςτο κεχριμπαρένιο χρώμα του Drambuie, ενώ το λογότυπο στολίζεται από τέσσερα διαμάντια. Το Drambuie γεννήθηκε πριν από 260 χρόνια και η μυστική του συνταγή αποτελείται από βότανα, μπαχαρικά, μέλι και πεπαλαιωμένα σκοτσέζικα ουίσκι!

Προς τιμήν των 100 χρόνων του μάλιστα το Drambuie γιορτάζει με ένα μυστικό πάρτυ στις 26 Νοεμβρίου κάπου στο κέντρο της Αθήνας (ο ακριβής τόπος παραμένει... κρυφός!).

Μυστηριακή ατμόσφαιρα, κοκτέιλ, δυσεύρευτες προσκλήσεις και πολύ μουσική συνθέτουν το πολυσυζητημένο πάρτυ! Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.drambuie.gr

AZZURRO (Sea & Feel)        

 

Το γαλάζιο του ουρανού και το μπλε της θάλασσας ήταν η βασική έμπνευση για τη δημιουργία του Azzurro, ενός ξεχωριστού restaurantbar πάνω ακριβώς στο κύμα.

 

 

 

Σας προτείνουμε τη Σαντορίνη  για αξέχαστες διακοπές
με ειδικές τιμές! Εκμεταλλευτείτε τις αεροπορικές προσφορές!


Όλα τα προτεινόμενα ξενοδοχεία βρίσκονται στην καλντέρα με θέα το ηφαίστειο.


Blue Dolphins Apartments and Suites - Φηροστεφάνι
Νέες ανακαινισμένες σουίτες με jaccuzi & σπιτικό πρωινό
www.bluedolphins.gr
- Έκπτωση 10%*
- 2 μέρες δωρεάν αυτοκίνητο για τέσσερις μέρες κράτησης**


Blue Dolphins Villa - Ημεροβίγλι
Πλήρως εξοπλισμένη ιδιωτική βίλλα που φιλοξενεί έως 5 άτομα
www.calderaviews.com
- Έκπτωση 10%*
- 2 μέρες δωρεάν αυτοκίνητο για τέσσερις μέρες κράτησης**


Grand View Hotel - Καλντέρα Μεγαλοχωρίου
Πρόσφατα ανακαινισμένο, πισίνα με θέα το ηφαίστειο και ιδιαίτερα προσιτές τιμές
www.caldera-santorini.gr
- Έκπτωση 10%*
- 1 μέρα δωρεάν αυτοκίνητο για τέσσερις μέρες κράτησης**


Athermi Apartments and Suites - Μεγαλοχώρι
Ανακαινισμένο το 2009, πισίνα & νέα σουίτα με ιδιωτικό εξωτερικό jaccuzi
www.athermi-caldera.com
- Έκπτωση 10%*
- 1 μέρα δωρεάν αυτοκίνητο για δυο μέρες κράτησης**


Marizan - Οία
Πλήρως ανακαινισμένο, με νεα ιδιωτική σουίτα, πισίνα και Jacuzzi με θέα το ηλιοβασίλεμα
www.marizan-oia.com
- Έκπτωση 10%*


Lucky Homes - Oia
Τρία νέα πανέμορφα σπίτια στην καρδιά της Οίας
www.luckyhomes-oia.com
- Έκπτωση 10%*
- 2 μέρες δωρεάν αυτοκίνητο για τέσσερις μέρες κράτησης**


Mansions in Santorini - Μεγαλοχώρι
Πολυτελείς βίλλες για 4-10 άτομα με προσωπικες πισίνες.
www.santorini-villas.gr
- Έκπτωση 10%*
- 2 μέρες δωρεάν αυτοκίνητο για τέσσερις μέρες κράτησης**



Είμαστε στην διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.
Eπικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 22860-21396, ή στο email: info@bluedolphins.gr.



Blue Dolphins Apartments and Suites
Firostefani | Santorini island | Cyclades | Greece
Tel.: +30 22860 23173 | Fax: +30 22860 28059

email:info@bluedolphins.gr

HTML clipboard






© 2007 - 2010 futuresandoptions.gr All rights reserved
Όροι Χρήσης Επικοινωνία



ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ

dukascopy1





H ιστοσελίδα του futuresandoptions.gr έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργεί με τέσσερις (4) δημοφιλείς Browsers:
Microsoft Internet Explorer έκδοση 7.
Mozilla Firefox έκδοση 2.0 και άνω.
Opera έκδοση 9.0 και άνω
και Safari


Forex Directory