Futures and Options

Τι είναι το Search Engine Optimization (SEO) και ποια η χρησιμότητα του για τις επιχειρήσεις

O όρος SEO (Search Engine Optimization) είναι μια στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων. Περιγράφει όλες εκείνες τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας με σκοπό την βελτιστοποίηση της και την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, δηλαδή των μη πληρωμένων-διαφημιζομένων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης του Internet για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που ενδιαφέρουν τον χρήστη. Αυτό εξασφαλίζει μεγάλη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα , καθώς οι περισσότεροι χρήστες, πλοηγούνται στις ιστοσελίδες των πρώτων αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τα αποτελέσματα που μας δίνουν οι μηχανές αναζήτησης ποικίλουν από μερικές χιλιάδες μέχρι πολλά εκατομμύρια ιστοσελίδες σχετικές με τη λέξη ή φράση κλειδί που χρησιμοποιήσαμε κατά την αναζήτηση. Στην κορυφή των αποτελεσμάτων εμφανίζονται οι ιστοσελίδες που έχουν μεγαλύτερη συνάφεια ως προς τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί.
Το Google Adwords είναι ένας τρόπος άμεσης διαφήμισης και προβολής μιας επιχείρησης στην πρώτη σελίδα στην Google, μέσω των πληρωμένων αποτελεσμάτων στην Google. Αυτού του είδους τα αποτελέσματα εμφανίζονται πάντα στην δεξιά πλευρά της Google search σελίδας αλλά και πάνω μέρος της αριστερής πλευράς, μέσα σε ελαφρώς χρωματισμένο πλαίσιο (ροζ).

Ακολουθεί παράδειγμα οργανικών (SEO) και πληρωμένων (Google AdWords) αποτελεσμάτων για την αναζήτηση “security cameras”.

Το SEO χωρίζεται σε on page και off page seo

Το On Page Seo  είναι αυτό που γίνεται πάνω σε μια σελίδα και αναφέρεται σε πρακτικές που έχουν στόχο να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα ενός website σε επίπεδο περιεχομένου, δομής, σχεδίασης, αλλά και τεχνικής υλοποίησης.

Tο Off Page Seo αφορά όλες τις ενέργειες προώθησης των περιεχομένων μίας ιστοσελίδας σε άλλες ιστοσελίδες

                            SEO recicle arrows

Το SEO ως μέθοδος προώθησης αποκτά μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις. Μερικά από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει είναι τα εξής: Αρχικά μπορεί να επιφέρει αύξηση των πωλήσεων. Κάθε έμπορος στην online αγορά ενδιαφέρεται να αυξήσει τις πωλήσεις και τα  κέρδη του και αυτό είναι αδύνατο να το καταφέρει όταν δεν ακολουθεί μια  στρατηγική SEO. Επειδή όμως ο μόνος τρόπος για να βρίσκουν μια επιχείρηση οι πελάτες διαδικτυακά είναι η χρήση των μηχανών αναζήτησης πρέπει αυτή να  έχει προβάδισμα στις  αναζητήσεις. Επίσης με σωστή προώθηση της ιστοσελίδας η επιχείρηση αποκτά αξιόλογη φήμη. Οι περισσότεροι από τους πελάτες επιθυμούν να προμηθεύονται τα προϊόντα μέσω online καταστήματος και  να κάνουν τις συναλλαγές τους με ένα προμηθευτή που έχει καλή φήμη. Παρατηρούμε ότι οι πωλητές με την καλύτερη φήμη είναι πάντα στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ακόμα  επειδή λόγω της διαφορετικότητας των πιθανών πελατών, είναι αδύνατο κάθε επιχειρηματίας να γνωρίζει το προϊόν που είναι σε ζήτηση ,οι μηχανές αναζήτησης τον βοηθούν να εντοπίσει τα προϊόντα που είναι σήμερα σε πρώτη ζήτηση και  να κάνει την αναγκαία διεύρυνση της ποικιλίας των προϊόντων του. Έτσι θα αποφευχθούν τυχόν απώλειες στις  πωλήσεις του.

Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, το εμπόριο έχει γίνει πλέον πιο αποτελεσματικό με πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων γι αυτό και μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων επιλέγει να κάνει τις αγορές του μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. Έτσι οι έξυπνοι επιχειρηματίες ήδη έχουν  στραφεί  σε διαδικτυακές πωλήσεις, προκειμένου να κερδίσουν περισσότερους πελάτες.Όμως, η επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου καθορίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την κατάταξη της ιστοσελίδας της επιχείρησης στις  μηχανές αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης, είναι αρκετά περίπλοκη διαδικασία, η οποία απαιτεί εξάσκηση και επιμονή, καθώς σχεδόν καθημερινά προκύπτουν νέα δεδομένα.

Exit mobile version