Ο συνεχώς μεταβαλλόμενος αλγόριθμος των μηχανών αναζήτησης μπορεί να σας κάνει να απογοητευτείτε.
Πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων να μάθουν πώς να οικοδομήσουν μια στρατηγική SEO ώστε το περιεχόμενό τους να κατατάσσεται υψηλά στις μηχανές αναζήτησης ;
Η κατανόηση ότι οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να δώσουν τις καλύτερες απαντήσεις στα ερωτήματα είναι σημαντική και έχοντας αυτό κατά νου είναι το καλύτερο πρώτο βήμα που μπορούν να κάνουν.
Ωστόσο, μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες στρατηγικές για να μας βρουν ευκολότερα το περιεχόμενό μας.
Παρακάτω σας περιγράφουμε 6 πράγματα που θα πρέπει να περιλαμβάνει η στρατηγικής σας SEO για το 2020
1. Mobile optimization (ιστοσελίδα φιλική στις κινητές συσκευές)
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Google ανταμείβει την φιλικότητα προς το κινητό της ιστοσελίδας σας με καλύτερη κατάταξη.
Ο ιστότοπός σας είναι σημαντικό να λειτουργεί σωστά σε κινητές συσκευές. Συνεπώς, ήρθε η στιγμή να τον βελτιστοποιήσετε ώστε να γίνει φιλικός προς κινητές συσκευές, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Δείτε λίγους μόνο από τους πολλούς λόγους για τους οποίους η παρουσία σε κινητές συσκευές είναι ζωτική για την επιχείρησή σας:
- Οι ιστότοποι που είναι φιλικοί προς κινητές συσκευές εμφανίζονται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης
- Οι αναζητήσεις σε κινητές συσκευές αποτελούν πάνω από τις μισές αναζητήσεις στο Google.com
- Για πολλούς διαφημιζόμενους, το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας προέρχεται από άτομα που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα
- Αν ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός προς κινητές συσκευές, οι επισκέπτες είναι 5 φορές πιθανότερο να τον εγκαταλείψουν
Εδώ μπορείτε να κάνετε το test της Google για την φιλικότητα του site σας στις κινητές συσκευές
2. Ασφάλεια
Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας πρέπει να είναι ασφαλής με πιστοποιητικό SSL.
Το Chrome εμφανίζει μια προειδοποίηση για όλους τους ιστότοπους που δεν είναι ασφαλισμένοι με πιστοποιητικό SSL και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν θα προβάλει καν σελίδες που δεν το έχουν.
Φανταστείτε εάν ψάχνετε προϊόντα σε έναν ιστότοπο και έχετε λάβει προειδοποίηση λέγοντας ότι ο ιστότοπος δεν είναι ασφαλής.
Θα σκεφτόσασταν πιθανώς δύο φορές να κάνετε μια αγορά ή να τον επισκεφθείτε ξανά, έτσι δεν είναι; Σίγουρα δεν θέλετε να δημιουργήσετε την ίδια αμφιβολία για τον δικό σας επισκέπτη του ιστοτόπου σας.
Βεβαιωθείτε ότι όλες οι διευθύνσεις URL σας έχουν το HTTPS (και όχι το HTTP).
Εάν δεν το έχουν, αυτές οι σελίδες δεν είναι ασφαλείς. Αν δεν έχετε ήδη φροντίσει αυτό, μπορεί να σας κοστίσει με τις μηχανές αναζήτησης και με τους επισκέπτες σας, επειδή οι άνθρωποι δεν θα έχουν τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στο περιεχόμενό σας.
3. Local SEO
Οι τοπικές αναζητήσεις που περιλαμβάνουν “κοντά μου” ή “κοντά στο” έχουν αυξηθεί κατά 900% τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι γιατί πολλοί άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες τοπικά (κοντά τους).
Από τις αναζητήσεις αυτές, το 88% των αναζητήσεων σε τοπικό επίπεδο σε μια κινητή συσκευή είχε ως αποτέλεσμα είτε κλήση είτε επίσκεψη στην επιχείρηση εντός 24 ωρών.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πολλές πωλήσεις και κέρδη!
Αν είστε τοπική επιχείρηση, θα θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις ιδιότητές σας στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού σας και των σελίδων κοινωνικών μέσων, για να εμφανιστούν για αυτές τις αναζητήσεις.
Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ιδιότητές σας στο διαδίκτυο συμφωνούν με το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει επίσης να εμφανίζει αυτές τις πληροφορίες στο υποσέλιδο κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας.
Με τον ίδιο τρόπο, έχετε δώσει προσοχή στην καταχώρισή σας στο Google My Business;
Εάν είστε τοπική επιχείρηση, θα πρέπει να μεγιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Google My Business και να την ενημερώνετε τακτικά. Προσθέστε φωτογραφίες, βίντεο και αναρτήσεις.
Είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να δημοσιεύσετε τις επερχόμενες εκδηλώσεις σας.
4. Βίντεο
Με το επιβλητικό 72% των επιχειρήσεων να λέει ότι το βίντεο έχει βελτιώσει το ποσοστό μετατροπής τους, είναι σαφές ότι οι καταναλωτές και οι έμποροι αγαπούν το βίντεο.
Αλλά το ίδιο ισχύει και για τις μηχανές αναζήτησης – ειδικά το Google στο YouTube.
Υιοθετώντας το βίντεο ως τον πυρήνα της στρατηγικής μάρκετινγκ στην επιχείρησή σας, η ιστοσελίδα σας θα κατατάσσεται καλύτερα στις αναζητήσεις, και θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και πελάτες.
5. Περιεχόμενο εστιασμένο σε ερωτήσεις
Δημιουργώντας περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις που οι πελάτες σας ζητούν είναι μια κρίσιμη απόφαση για την στρατηγική στην δημιουργία περιεχομένου.
Το περιεχόμενό σας πρέπει να απαντά στις περισσότερες ερωτήσεις που έχει το κοινό σας.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που παράγετε είναι 80% εκπαιδευτικού χαρακτήρα (απαντώντας σε ερωτήσεις) και μόνο 20% προωθητικό.
6. Schema markup επίσης γνωστό ως structured data
Οι μηχανές αναζήτησης δεν καταλαβαίνουν πάντα τι διαπραγματεύεται το περιεχόμενο ενός ιστότοπου. Αυτός είναι ο λόγος όπου εμφανίζεται το schema markup (ονομάζεται επίσης και “structured data” ή “δομημένα δεδομένα”). Το Schema είναι μια γλώσσα που βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας και να προσφέρουν στις αναζητήσεις αυτό που ταιριάζει καλύτερα.
Εφαρμόζοντας το schema στην ιστοσελίδα σας, θα μπορούσατε να αυξήσετε κατά 30% το ποσοστό κλικ, αλλά απαιτεί να προσθέσετε κάποιο κώδικα HTML στον ιστότοπό σας.
Τελικές σκέψεις
Οι μηχανές αναζήτησης αλλάζουν τους αλγόριθμους τους συνεχώς, με σκοπό να προσφέρουν το καλύτερο περιεχόμενο σε άτομα που ψάχνουν.
Με προσεκτικό σχεδιασμό στην στρατηγική σας SEO για το 2020, μπορείτε να δημιουργήσετε και να τοποθετήσετε το περιεχόμενό σας μπροστά από τους ανθρώπους που τελικά θα αγοράσουν από εσάς.
Δείτε ακόμη:
Υλοποίηση SEO στρατηγικής. Δείτε την διαδικασία για να έχετε αποτελέσματα