Recent Posts

ΠΑΔ 2 ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

ΠΑΔ 2 ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ

  Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.                                                                              Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Επώνυμο:   Όνομα:  Τμήμα:    Είδος Διδασκαλίας:  2η Μικροδιδασκαλία . Ημερομηνία:       Όν/μο Επόπτη/τριας ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:   Μάθημα: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Τίτλος Ενότητας: ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ – ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Τάξη: Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Έννοιες της ενότητας: ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΑ Στόχοι της διδασκαλίας: Μετά την ...

Περισσότερα »

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Σημειώσεις Η έννοια της αξιολόγησης Η αξιολόγηση προσδιορίζεται ως μια σχεδιασμένη μελέτη, που σκοπό έχει την εκτίμηση της αξίας ενός αντικειμένου Βασικές αρχές της αξιολόγησης Τεκμηρίωση της αξιολογικής κρίσης: Αναλυτική περιγραφή των διαδικασιών και της λογικής που χρησιμοποιήθηκε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης. Τύποι εκπαιδευτικής αξιολόγησης • Τυπική/άτυπη. • Γνωστική/ανθρωπιστική. • Ποσοτική/ποιοτική. • Αναλυτική/Ολιστική – Νόρμας/κριτηρίου/πορείας. • Αρχική-διαγνωστική/διαμορφωτική-συνεχής/τελικήαθροιστική. • Εσωτερική/εξωτερική. • Συμμετοχική/μη συμμετοχική. • Αρνητικές/θετικές αξιολογήσεις Σκοπoί της εκπαιδευτικής αξιολόγησης Γνώση για το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο κάθε σχολικής μονάδας. Διαδικασία ανάπτυξης των σχολείων σε εθνικό, περιφερειακό & τοπικό επίπεδο. Βάση για τη λήψη αποφάσεων με στόχο ...

Περισσότερα »

a7712e2f91c841f0eb079475d9cb6680fa650add