Είσοδος στην αγορά του retail με τα προϊόντα VENETIFAMILY
Δύο νέα concept καταστημάτων στην αγορά της εστίασης
Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων
Δύο νέα concept καταστημάτων, είσοδο στην αγορά των σούπερ μάρκετ και επέκταση του δικτύου ΒΕΝΕΤΗ, προβλέπει το αναπτυξιακό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021, μετά από μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία, που συμπληρώνει φέτος 73 χρόνια λειτουργίας στην αγορά, αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της και προχωρά με ευελιξία σε νέες ιδέες και επιχειρηματικές κινήσεις με στόχο τη μελλοντική ανάπτυξή της.
Το αναπτυξιακό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021 πραγματοποιείται με ίδια κεφάλαια και προβλέπει:
- Είσοδοστην αγορά του retail με τη σειρά προϊόντων VENETIFAMILY.
- Επέκτασηστον χώρο της εστίασης με τη δημιουργίαδύο νέων concept καταστημάτων, την CREMERIAVENETI και το VENETIGO.
- To VENETIGREAT, ένα «πιλοτικό»concept καταστήματος για επέκταση στο εξωτερικό.
- Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων ΒΕΝΕΤΗ.
1.ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ VENETIFAMILY– ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ RETAIL
Δυναμική διείσδυση στην αγορά του retail πραγματοποιεί η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ λανσάροντας τη νέα σειρά προϊόντων VENETI FAMILY. Πρόκειται για έτοιμα προϊόντα ΒΕΝΕΤΗ που θα μπορεί ο καταναλωτήςνα βρίσκει στα ράφια των σούπερ μάρκετ και να παρασκευάζει μόνος του.
Τα νέα VENETIFAMILY, προϊόντα βιοτεχνικής παραγωγής υψηλής ποιότητας, θα κυκλοφορούν σε επιλεγμένα σημεία πώλησηςσε τιμή 25-40% χαμηλότερη από τα καταστήματα και, με τον τρόπο αυτό, καταναλωτής θα μπορεί να δημιουργεί τις γεύσεις ΒΕΝΕΤΗ σπίτι του.
Ήδη από τον Μάρτιο, στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα τοποθετηθούν τα τέσσερα πρώτα προϊόντα κατάψυξης VENETIFAMILY: To Πολίτικο Γαλακτομπούρεκο,το Γιαννώτικο-Γιαννώτικος Μπακλαβάς, το Σμυρνέϊκο Γαλακτομπούρεκο με φύλλο καταϊφι και ο Πολίτικος Μπακλαβάς. Πρόκειται για τέσσερα παραδοσιακά σιροπιαστά γλυκά που από γενιά σε γενιά εξαφανίζονται. Στόχος της ΒΕΝΕΤΗ είναι να παραμείνουν στις γευστικές μας επιλογές, με έναν εύκολο και σύγχρονο τρόπo.
Ακολουθεί η παραγωγή κι άλλων προϊόντων κατάψυξης ενώ σύντομα θα βρίσκει κανείς στα ράφια των σούπερ μάρκετ φρέσκα προϊόντα VENETIFAMILY καθώς και προϊόντα ΗΟRECAVENETIFAMILY.
Στόχος της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ είναι επίσης οι εξαγωγές των VENETIFAMILYστο εξωτερικό και ειδικότερα σε χώρες όπου έχει μεγάλη πληθυσμιακή παρουσία ο απόδημος ελληνισμός, όπως στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία και στη Γερμανία.
- ΔΥΟ ΝΕΑ CONCEPT ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Δύο νέα concept καταστημάτων, την CREMERIAVENETI και το VENETIGO, εισάγει η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ στην αγορά της εστίασης, προκειμένου να καλύψει όλο το εύρος των αναγκών του καταναλωτή, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
CREMERIA VENETI: TO BOUTIQUE ΓΑΛΑΚΤΟΠΩΛΕΙΟ
Η CREMERIA VENETI, το Boutique Γαλακτοπωλείο της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ, προσφέρει στον καταναλωτή παραδοσιακές γεύσεις και προϊόντα με κύριο συστατικό το φρέσκο γάλα. Η CREMERIA VENETI θα λειτουργεί ως γαλακτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο και gelateria και θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει και να προμηθεύεται προϊόντα που παράγονται εκείνη τη στιγμή.
Η πρώτη CREMERIA VENETI θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Κηφισιά (οδός Τατοϊου 110) ενώ υπολογίζεται ότι θα ανοίξουν δέκα συνολικά καταστήματα CREMERIA VENETI στην Αττική μέσα στο 2021, με την προϋπόθεση ότι η αγορά θα επιστρέψει σε κανονικότητα.
VΕΝΕΤΙ GΟ
Τα VENETIGO αποτελούν τη νέα πρόταση της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για την κάλυψη μικρών αναγκών του καταναλωτή για προϊόντα της καθημερινότητάς του. Πρόκειται για μικρά αναψυκτήρια με γρήγορη εξυπηρέτησηπου θα προσφέρουν συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων όπως γρήγορα snacks, ροφήματα, ποικιλίες καφέ, φυσικούς χυμούς και σάντουιτς.
Λόγω του χαμηλού κόστους επένδυσης, το concept VENETIGO προορίζεται να λειτουργεί αποκλειστικά με τη μέθοδο franchising και έχει ως στόχο να τονώσει την αγορά και να δώσει ευκαιρίες σε νέους franchisees που δενδιαθέτουν υψηλά κεφάλαια. Μάλιστα, η εταιρεία θα προσφέρει χρηματοδοτικά προγράμματα ειδικά για νέους, με μοναδικό κριτήριο την ηλικία και την προϋπηρεσία στον χώρο της εστίασης, της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής ή των ροφημάτων.
3.VENETI GREAT
Ένα «πιλοτικό» concept καταστήματος για επέκταση στο εξωτερικό
Το VENETIGREAT αποτελεί «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.
Το VENETIGREAT ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Μπάγκειον στην Ομόνοια, τον Ιούλιο του 2020 και αποτελεί την πρόταση της ΒΕΝΕΤΗ για να καλύψει τις ανάγκες του καταναλωτή για ποιοτική και γρήγορη εστίαση. Πρόκεται για ένα ταχυφαγείο με υψηλής ποιότητας ελληνικές γεύσεις, σε έναν πολυχώρο ShopinShop που στεγάζει 10 διαφορετικά concepts εστίασης.
Λόγω των μέτρων κατά την περίοδο της πανδημίας, το VENETIGREAT ανέστειλε τον Δεκέμβριο τη δραστηριότητά του και αναμένεται να επαναλειτουργήσει μόλις ομαλοποιηθεί η αγορά.
4.ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΒΕΝΕΤΗ
To επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021 προβλέπει επίσης σημαντική διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της. Μετά τα τρία νέα BENETH FOOD HALL στη Ν. Ιωνία, στην Αργυρούπολη και στο Μπουρνάζι, μόλι ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο ΒΕΝΕΤΗ 1948 στην Φιλοθέη. Πρόκειται για ένα κατάστημα ΒΕΝΕΤΗ 1948 άνω των 500 τμ., συνολική επένδυση ύψους 2,5 εκατ.€.
Σήμερα, ο Όμιλος ΒΕΝΕΤΗ απαριθμεί 10 εταιρείες σε όλο το φάσμα της εστίασης ενώ οι λιανικές πωλήσεις του σήματος ξεπερνούσαν, την προ Covid-19 εποχή, τα 100 εκατομμύρια €. Το 2019 ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στα 47.424.000€ και η κερδοφορία στα 6.140.000€. Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη του 2020, αυτά θα οριστικοποιηθούν τον Ιούλιο του 2021 και θα δημοσιευτούν τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα ωστόσο με ασφαλείς προβλέψεις, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για το 2020 αναμένεται να ανέλθει στα 36.100.000€, σημειώντας πτώση κατά 24% σε σχέση με το 2019.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος πως σε όλο το δεκάμηνο της πανδημίας του Covid19, η εταιρεία δεν προχώρησε σε απολύσεις ούτε σε μειώσεις μισθών, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων του Ομίλου παραμένει 1750 άτομα, όπως στην προ Covid εποχή.