Το Δελτίο Τύπου σας έχει αποσταλεί! Σας ευχαριστούμε!
Περισσότερα »Τι είναι ο στρεπτόκοκκος
Ο στρεπτόκοκκος (Streptococcus) είναι ένα είδος βακτηρίου που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο. Ο ...
Περισσότερα »Το Δελτίο Τύπου σας έχει αποσταλεί! Σας ευχαριστούμε!
Περισσότερα »Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας μεγάλος θεσμικός επενδυτής εκφράζει την προτίμησή του για το ethereum έναντι του bitcoin. Τον Μάιο, η Goldman Sachs ξεκίνησε την κάλυψη της αγοράς των κρυπτονομισμάτων
Περισσότερα »Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας μεγάλος θεσμικός επενδυτής εκφράζει την προτίμησή του για το ethereum έναντι του bitcoin. Τον Μάιο, η Goldman Sachs ξεκίνησε την κάλυψη της αγοράς των κρυπτονομισμάτων
Περισσότερα »Το Δελτίο Τύπου σας έχει αποσταλεί! Σας ευχαριστούμε!
Περισσότερα »Ο στρεπτόκοκκος (Streptococcus) είναι ένα είδος βακτηρίου που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο. Ο ...
Περισσότερα »Τι είναι Χρήμα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΔ ΑΣΠΑΙΤΕ Στο προηγούμενο μάθημα: Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η επίδραση της μεταβολής των τιμών στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η Μέτρηση του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος Στόχοι του σημερινού μαθήματος Να ορίσουμε τι είναι χρήμα Να ορίσουμε τις λειτουργίες του χρήματος Να αναγνωρίσουμε τα είδη του χρήματος Τι είναι χρήμα Από τα πολύ παλιά χρόνια οι άνθρωποι προσπάθησαν να καλύψουν τις ανάγκες τους με αγαθά που δεν μπορούσαν να παράγουν οι ίδιοι. Για το λόγο αυτό αντάλλασσαν τα δικά τους προϊόντα με προϊόντα άλλων παραγωγών. Η ανταλλαγή προϊόντων ονομάζεται αντιπραγματισμός, ...
Περισσότερα »Αξιολόγηση Μαθητή – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Η περιγραφική αξιολόγηση μαθητή/τριας. Οι ρουμπρίκες αξιολόγησης. Δομικά στοιχεία, είδη, σχεδιασμός, λογισμικά. ▪ Η αυτοαξιολόγηση μαθητή/τριας. Προσδιορισμός της έννοιας, φάσεις & τεχνικές ανάπτυξης, λογισμικά σχεδιασμού τεστ αυτοαξιολόγησης. ▪ Η ετεροαξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση αναφέρεται στην περιγραφή, με ποιοτικούς όρους, της προόδου κάθε μαθητή/τριας ξεχωριστά, σε πολλαπλές εκφάνσεις της μαθησιακής διαδικασίας (γνωστικές συναισθηματικές, ψυχοκινητικές), αναδεικνύοντας τα σημεία που έχουν κατακτηθεί και τα σημεία προς βελτίωση Βασικές αρχές: ➢ Καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης. ➢ Ποικιλία μεθόδων για τη συλλογή των αξιολογικών δεδομένων. ➢ Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην αξιολογική διαδικασία, π.χ. καθορισμός προσωπικών κριτηρίων, αυτοαξιολόγηση, ...
Περισσότερα »