Masonry Layout

Τι είναι ο στρεπτόκοκκος

στρεπτόκοκκος

Ο στρεπτόκοκκος (Streptococcus) είναι ένα είδος βακτηρίου που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο. Ο στρεπτόκοκκος βρίσκεται συνήθως στο δέρμα και στο στόμα. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι στρεπτόκοκκου, και κάποιοι από αυτούς μπορεί να προκαλέσουν ισχυρή λοίμωξη ή ασθένεια. Οι πιο κοινές λοιμώξεις που προκαλούνται από στρεπτόκοκκο περιλαμβάνουν: Φαρυγγίτιδα: είναι μια λοίμωξη του φάρυγγα που ...

Περισσότερα »

Τι είναι Χρήμα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ

Τι είναι Χρήμα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΔ ΑΣΠΑΙΤΕ Στο προηγούμενο μάθημα: Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η επίδραση της μεταβολής των τιμών στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η Μέτρηση του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος Στόχοι του σημερινού μαθήματος Να ορίσουμε τι είναι χρήμα Να ορίσουμε τις λειτουργίες του χρήματος Να αναγνωρίσουμε τα είδη του χρήματος Τι είναι χρήμα Από τα πολύ παλιά χρόνια οι άνθρωποι προσπάθησαν να καλύψουν τις ανάγκες τους με αγαθά που δεν μπορούσαν να παράγουν οι ίδιοι. Για το λόγο αυτό αντάλλασσαν τα δικά τους προϊόντα με προϊόντα άλλων παραγωγών.  Η ανταλλαγή προϊόντων ονομάζεται αντιπραγματισμός, ...

Περισσότερα »

Αξιολόγηση Μαθητή – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Αξιολόγηση Μαθητή – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Η περιγραφική αξιολόγηση μαθητή/τριας. Οι ρουμπρίκες αξιολόγησης. Δομικά στοιχεία, είδη, σχεδιασμός, λογισμικά. ▪ Η αυτοαξιολόγηση μαθητή/τριας. Προσδιορισμός της έννοιας, φάσεις & τεχνικές ανάπτυξης, λογισμικά σχεδιασμού τεστ αυτοαξιολόγησης. ▪ Η ετεροαξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση αναφέρεται στην περιγραφή, με ποιοτικούς όρους, της προόδου κάθε μαθητή/τριας ξεχωριστά, σε πολλαπλές εκφάνσεις της μαθησιακής διαδικασίας (γνωστικές συναισθηματικές, ψυχοκινητικές), αναδεικνύοντας τα σημεία που έχουν κατακτηθεί και τα σημεία προς βελτίωση Βασικές αρχές: ➢ Καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης. ➢ Ποικιλία μεθόδων για τη συλλογή των αξιολογικών δεδομένων. ➢ Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην αξιολογική διαδικασία, π.χ. καθορισμός προσωπικών κριτηρίων, αυτοαξιολόγηση, ...

Περισσότερα »

ΠΑΔ 2 ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

ΠΑΔ 2 ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ

  Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.                                                                              Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Επώνυμο:   Όνομα:  Τμήμα:    Είδος Διδασκαλίας:  ...

Περισσότερα »

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Σημειώσεις Η έννοια της αξιολόγησης Η αξιολόγηση προσδιορίζεται ως μια σχεδιασμένη μελέτη, που σκοπό έχει την εκτίμηση της αξίας ενός αντικειμένου Βασικές αρχές της αξιολόγησης Τεκμηρίωση της αξιολογικής κρίσης: Αναλυτική περιγραφή των διαδικασιών και της λογικής που χρησιμοποιήθηκε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης. Τύποι εκπαιδευτικής αξιολόγησης • Τυπική/άτυπη. • Γνωστική/ανθρωπιστική. • Ποσοτική/ποιοτική. • Αναλυτική/Ολιστική – Νόρμας/κριτηρίου/πορείας. • Αρχική-διαγνωστική/διαμορφωτική-συνεχής/τελικήαθροιστική. • Εσωτερική/εξωτερική. • Συμμετοχική/μη συμμετοχική. • Αρνητικές/θετικές αξιολογήσεις Σκοπoί της εκπαιδευτικής αξιολόγησης Γνώση για το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο κάθε σχολικής μονάδας. Διαδικασία ανάπτυξης των σχολείων σε εθνικό, περιφερειακό & τοπικό επίπεδο. Βάση για τη λήψη αποφάσεων με στόχο ...

Περισσότερα »

ΠΑΔ 1 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΔ

Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.                                                                              Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Επώνυμο:   Όνομα:  Τμήμα:    Είδος Διδασκαλίας:  1η ...

Περισσότερα »

a7712e2f91c841f0eb079475d9cb6680fa650add