TimeLine Layout

Δεκέμβριος, 2023

  • 23 Δεκεμβρίου

    Τι είναι ο στρεπτόκοκκος

    στρεπτόκοκκος

    Ο στρεπτόκοκκος (Streptococcus) είναι ένα είδος βακτηρίου που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο. Ο στρεπτόκοκκος βρίσκεται συνήθως στο δέρμα και στο στόμα. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι στρεπτόκοκκου, και κάποιοι από αυτούς μπορεί να προκαλέσουν ισχυρή λοίμωξη ή ασθένεια. Οι πιο κοινές λοιμώξεις που προκαλούνται από στρεπτόκοκκο περιλαμβάνουν: Φαρυγγίτιδα: είναι μια λοίμωξη του φάρυγγα που ...

    Περισσότερα »
  • 17 Δεκεμβρίου

    Τι είναι Χρήμα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ

    Τι είναι Χρήμα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΔ ΑΣΠΑΙΤΕ Στο προηγούμενο μάθημα: Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η επίδραση της μεταβολής των τιμών στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν Η Μέτρηση του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος Στόχοι του σημερινού μαθήματος Να ορίσουμε τι είναι χρήμα Να ορίσουμε τις λειτουργίες του χρήματος Να αναγνωρίσουμε τα είδη του χρήματος Τι είναι χρήμα Από τα πολύ παλιά χρόνια οι άνθρωποι προσπάθησαν να καλύψουν τις ανάγκες τους με αγαθά που δεν μπορούσαν να παράγουν οι ίδιοι. Για το λόγο αυτό αντάλλασσαν τα δικά τους προϊόντα με προϊόντα άλλων παραγωγών.  Η ανταλλαγή προϊόντων ονομάζεται αντιπραγματισμός, ...

    Περισσότερα »
  • 17 Δεκεμβρίου

    Αξιολόγηση Μαθητή – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

    Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

    Αξιολόγηση Μαθητή – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Η περιγραφική αξιολόγηση μαθητή/τριας. Οι ρουμπρίκες αξιολόγησης. Δομικά στοιχεία, είδη, σχεδιασμός, λογισμικά. ▪ Η αυτοαξιολόγηση μαθητή/τριας. Προσδιορισμός της έννοιας, φάσεις & τεχνικές ανάπτυξης, λογισμικά σχεδιασμού τεστ αυτοαξιολόγησης. ▪ Η ετεροαξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση Η περιγραφική αξιολόγηση αναφέρεται στην περιγραφή, με ποιοτικούς όρους, της προόδου κάθε μαθητή/τριας ξεχωριστά, σε πολλαπλές εκφάνσεις της μαθησιακής διαδικασίας (γνωστικές συναισθηματικές, ψυχοκινητικές), αναδεικνύοντας τα σημεία που έχουν κατακτηθεί και τα σημεία προς βελτίωση Βασικές αρχές: ➢ Καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης. ➢ Ποικιλία μεθόδων για τη συλλογή των αξιολογικών δεδομένων. ➢ Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην αξιολογική διαδικασία, π.χ. καθορισμός προσωπικών κριτηρίων, αυτοαξιολόγηση, ...

    Περισσότερα »
  • 17 Δεκεμβρίου

    ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ Φιλοσοφία της Παιδείας – Σημειώσεις

    Παιδαγωγική και Φιλοσοφία της Παιδείας ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ

    ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ Φιλοσοφία της Παιδείας – Σημειώσεις Τι κάνει μια δραστηριότητα «εκπαιδευτική»; •Σύμφωνα με τον Dewey (1916), η ανάπτυξη μέσα από την εκπαίδευση προωθεί δεξιότητες: • Γνώσης • Κατανόησης • Κριτικής Σκέψης • Ανάπτυξης Στάσεων Ο Παιδαγωγός οφείλει να γεφυρώσει τον ‘κόσμο’ της σκέψης του ‘μαθητή’ με την καθιερωμένη αποδεκτή γνώση. Εστιάζεται σε μαθησιακές διαδικασίες, κυρίως από γνωστική άποψη. Σύμφωνα ...

    Περισσότερα »
  • 17 Δεκεμβρίου

    ΠΑΔ 2 ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

    ΠΑΔ 2 ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ

      Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.                                                                              Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Επώνυμο:   Όνομα:  Τμήμα:    Είδος Διδασκαλίας:  2η Μικροδιδασκαλία . Ημερομηνία:       Όν/μο Επόπτη/τριας ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:   Μάθημα: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Τίτλος Ενότητας: ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ – ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Τάξη: Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Έννοιες της ενότητας: ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΑ Στόχοι της διδασκαλίας: Μετά την ...

    Περισσότερα »
  • 7 Δεκεμβρίου

    Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

    Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ

    Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ΑΣΠΑΙΤΕ Σημειώσεις Η έννοια της αξιολόγησης Η αξιολόγηση προσδιορίζεται ως μια σχεδιασμένη μελέτη, που σκοπό έχει την εκτίμηση της αξίας ενός αντικειμένου Βασικές αρχές της αξιολόγησης Τεκμηρίωση της αξιολογικής κρίσης: Αναλυτική περιγραφή των διαδικασιών και της λογικής που χρησιμοποιήθηκε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης. Τύποι εκπαιδευτικής αξιολόγησης • Τυπική/άτυπη. • Γνωστική/ανθρωπιστική. • Ποσοτική/ποιοτική. • Αναλυτική/Ολιστική – Νόρμας/κριτηρίου/πορείας. • Αρχική-διαγνωστική/διαμορφωτική-συνεχής/τελικήαθροιστική. • Εσωτερική/εξωτερική. • Συμμετοχική/μη συμμετοχική. • Αρνητικές/θετικές αξιολογήσεις Σκοπoί της εκπαιδευτικής αξιολόγησης Γνώση για το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο κάθε σχολικής μονάδας. Διαδικασία ανάπτυξης των σχολείων σε εθνικό, περιφερειακό & τοπικό επίπεδο. Βάση για τη λήψη αποφάσεων με στόχο ...

    Περισσότερα »
  • 5 Δεκεμβρίου

    Παιδαγωγική και Φιλοσοφία της Παιδείας ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ

    Παιδαγωγική και Φιλοσοφία της Παιδείας ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ

    Παιδαγωγική και Φιλοσοφία της Παιδείας ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠ.ΠΑΙ.Κ (Σημειώσεις) Ορισμός της Φιλοσοφίας Η λέξη φιλοσοφία είναι σύνθετη και προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό φιλείν (αγαπώ) και τη λέξη σοφία, δηλαδή αγάπη για τη σοφία. Φιλοσοφία είναι η μελέτη που ασχολείται με ερωτήματα και προβλήματα που μπορούμε να αποκαλέσουμε οριακά, θεμελιώδη, ή έσχατα, όπως αυτά της ύπαρξης, γνώσης, αξίας, αιτίας, γλώσσας και ...

    Περισσότερα »
  • 3 Δεκεμβρίου

    ΠΑΔ 1 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΔ

    Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.                                                                              Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΕΝΤΥΠΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Επώνυμο:   Όνομα:  Τμήμα:    Είδος Διδασκαλίας:  1η Μικροδιδασκαλία . Ημερομηνία:       Όν/μο Επόπτη/τριας ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:   Μάθημα:_ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Τίτλος Ενότητας: ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ – ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ Τάξη: Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ______________________ Έννοιες της ενότητας: ΧΡΗΜΑ ΑΞΙΑ ΚΕΡΜΑΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ____________________________________________________________ Στόχοι της διδασκαλίας: Μετά ...

    Περισσότερα »

Οκτώβριος, 2023

  • 26 Οκτωβρίου

    Επιδότηση της Ίδρυσης και Λειτουργίας νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

    ΕΣΠΑ επιδοτηση για τουριστικές επιχειρήσεις

    Επιδότηση της Ίδρυσης και Λειτουργίας νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Στη Δράση δύναται να υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης υπό ίδρυση και νεοσύστατες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του τουρισμού, όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ. Με τον όρο νεοσύστατες ορίζονται οι επιχειρήσεις για τις οποίες δεν έχει παρέλθει ...

    Περισσότερα »
  • 23 Οκτωβρίου

    Επιδότηση Νέας Επιχειρηματικότητας για 1.900 ωφελούμενους 30-55 ετών

    Επιδότηση Νέας Επιχειρηματικότητας για 1.900 ωφελούμενους 30-55 ετών

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας για 1.900 ωφελούμενους 30-55 ετών με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία και επιχορήγηση 14.800 ευρώ Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 13:00 ξεκινάει η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων χρηματοδότησης για το νέο πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας για 1.900 ωφελούμενους ηλικίας 30 έως 55 ετών με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία. Η δράση αφορά στην ενίσχυση νέων επιχειρήσεων που έχουν δημιουργήσει από 01/01/2022 έως και 16/10/2023, ...

    Περισσότερα »

a7712e2f91c841f0eb079475d9cb6680fa650add